Saturday, August 2, 2008

Selamat Hari Jadi Mama

hari nie..56 tahun lalu,seorang wanita yang saya amat sayangi and rindui telah melahirkan seorang anak perempuan yang sempurna. Saya sangat berterima kasih kepada wanita itu yang saya panggil atuk, arwah atok saya dan anak yang dilahirkan itu adalah mama kepada saya and adek saya. We love you mama...i miss you muahsss
so, semalam i pun tepon la mama, sebab semalam adalah ulang tahun perkahwinan mama dan ayah juga, tahun ini adalah tahun ker-30 mereka bersama..ahlamdulilah, which means, i will be 30 next year..wuhaaaaaaa!!! keke..anyway, mama saya boleh terlupa esok bday die as always :). Tapi kali nie die lupa sebab, die sedang risaau memikirkan tentang sepupu safiea yang masuk ker ICU akibat pendarahan dlm otak. Alhamdulilah die sudah sedar sekarang dah boleh bergerak and dah pun di pindahkan semula kere Ipoh and ahdamdulilah die tidak perlu melakukan operation yang high risk itu. Saya harap harap Ilman akan sihat seperti sedia kala...adek Ilham saya nie baru 10 tahun...kesian die. Saya jugak harap mama tak bergitu risau..nanti mama pulak yang sakit..

Pagi tadi, saya call mama lagi...mama saya sedang sibuk memilih hadiah ulang tahun dan hari jadi nie die KLCC...i wonder what she got! hmmmm...tapi she sounds very happy...and saya harap ayah and adek will make today a special day for mama, sebab mama sayang deserve it all..mama kami bukan seorang yang suka meminta..tetapi die suka diingati...who doesntkan? we all do..now i wish i was at home...:(.

kepada mama...

Selamat Hari Jadi Mama...semoga Allah murah kan rezeki and panjangkan umur,insyallah

Hmmm....this makes me wonder...kalau mama punyer birthday hari nie...makne nyer saya punye birthday lagi 10 hari..hehheh...*evil grin*

3 comments:

theadams said...

happy birthday to ur mama....and advance one to you?!

little miss kechik said...

1. happy birthday aunty normah
2. selamat hari tua to u in advance
3. ni kalau cekgu bm baca.. die suh ko amik paper july.. *LOL*

a yummy mummy handbook said...

hahahaha...kesian cik suzana!!!